It takes just a minute to like it

Idag var det tandläkarn i Stenungsund som gällde, jag hade ju tandställning förut men som togs bort i våras, för att tänderna inte ska gå tillbaka till ursprungsläget så sätter man en liten tunn ståltråd innanför tänderna och detta skulle tandläkarn i Stenungsund kolla så att den satt fast som den skulle, detta tog knappt 2 minuter, resan dit tog 40 minuter. Då kände jag att det var ganska meningslöst att jag åkt dit men så gick jag till Cubus i hopp om att hitta något fint att köpa. Jag kollade genom nästan hela Cubus och hittade ingening, så jag gick över gatan in till Lindex istället, och vet ni vad? Där hade dom två stycken ställningar med reavaror, jag hittade en jättefin rutig kortärmad skjorta för 30.- (!) och en annan fin långarmad skjorta för 99.-. Riktiga fynd enligt mig! Hittade också fina leggins, mina favoriter gick sönder i lördags så det var dags att köpa nya, men nu fick jag två stycken, ett par svarta och ett par sån fin mörk turkos. Härligt! Det har jag faktist letat efter någon månad så det var fint att dom bara kostade 79.- ! Också på Lindex :)


Inatt drömde jag att jag var gravid igen, fast jag födde ungen också denna gången, brösten ömmade något fruktansvärt och då var det att jag producerade mjölk XD  Lite kul :P

Snart kommer Boston Tea Party också, dom är så roliga Filip och Fredrik!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0