Ladda Om

Hej alla mina söta läsare, min dator är fortfarande sönder så jag snor min mammas när hon sover :P
Tydligen måste datamannen installera om hela windows eller något så jag får ladda ner alla program och börja om från scratch. Det är ensamt i mitt lilla rum utan min dator, jag är ju inte jättemycket för att läsa böcker heller så jag brukar kolla på vänner när jag ska sova, men nu är det bara tyst och eländigt. Fast igår somnade jag framför tvn efter utekvällen med Sofia, det var inte speciellt bekvämt men jag kände inte så mycke efter all cider och champagne. Haha! 

Näe men jag hoppas att jag får datorn imorgon eller övermorgon i alla fall, annars får jag hitta på andra saker som håller mig sysselsatt. Playstation någon? :P

Kommentarer
Postat av: moster

Hejsan GullUngen.

Hoppas att du får ordning på din dator så att jag & fler får mer fina foto från dig.

Här i lilla Falköping e allt bra, några snöflingor på nästippen i går morse. Ha en go kväll.

Kram Moster

2008-11-17 @ 15:44:47
Postat av: Sofia

Den kvällen är glömd ;)

2008-11-17 @ 19:42:01
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0