Några ord att tänka på

Min vän Niklas har jag alltid tyckt varit så klok.


" Alla människor är gjorda av samma kött och ingen är egentligen starkare dom som tror sig vara det. 
Eller att dom är "kalla" som dom säger, är egentligen de människor som är svagast, för dom kan inte hantera sig själva. 

Konsten med välbefinnande är intuitiva beslut. Likadant med intelligens, alla är smarta men inte på samma sätt. 
Man måste inse vilken typ av intelligens man har innan man börjar accepterar att man är smart. 

Jag ogillar när folk tror sig vara mer eller mindre goda eller onda, finns inget som heter så. "

Kommentarer
Postat av: Niklas

jag skrev lite osammanhängande märkte jag! men tack ändå:) du är med klok!

2008-11-30 @ 20:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0