Allt och Ingenting

Idag har det inte hänt mycket. Jag har kollat på tv-serien 2 and a half men, fotat, redigerat bilder, lyssnat på massa musik och blekt håret mer. Ja, nu är jag ett riktigt ljushuvud :P
Jag la upp bilderna som jag tog idag på Bilddagboken och skrev också att om någon hade fett över så kunde dom ge det till mig, jag fick god respons faktist, folk tyckte att jag var en bra förebild, att jag ser bra ut och fotar fina bilder och vill inte gå ner i vikt  utan upp. Det var lite kul att läsa, det gjorde lite min dag, även om jag inte gick upp 5kg av komentarerna så lyfte mitt hjärta lite.
Nu är dagen nästan slut och imogorn ska jag in till stan och träffa Bella, vi ska fika och kolla lite i affärer, det blir mys :)

Nu ska jag äta jordnötter och kolla på vänner för att sen förhoppningsvis kunna sova.








Kommentarer
Postat av: nettan

riktigt schysta bilder. jag älskar den blå klänningen!

2008-10-02 @ 01:46:30
URL: http://thehymnforthecigarettes.blogspot.com
Postat av: moster

Go morgon sötnos.

Jättefina bilder, & ditt hår e såååååå läckert.

Nu ska jag till jobbet.

Ha en toppenbra dag.

Kram Moster, Sonya & Frasse

2008-10-02 @ 08:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0