I Drömmande Tider

Raggsockar är nog det bästa som finns, nästan iallafall, och IKEA, speciellt när dom skickar ut sina mysiga julkataloger. Imorse, eller ja, för en timma sedan, så åt jag min frukost med varm choklad och kollade på Two And A Half Men, fick goa skratt och sen såg jag den underbara IKEA katalogen, gick upp till mitt rum och kikade genom, långsamt långsamt. Snart är det november, sen är det december, kanske inte blir så mycke till snö men frost blir det ju lite iallafall, det tycker jag är så himla mysigt. Allt bara glittrar och man kan glida fram på gatorna. Igår åt jag säsongens första pepparkaka också, det var julstämning på hög nivå. Underbart! Nu vill man bara ha en egen lägenhet så man kan julpynta precis som man själv vill, baka pepparkakor och bjuda över vänner att kolla på julfilmer. Åh det går sådan go varm rysning genom hela kroppen när jag tänker på det, tänk att det är bitande kyla ute, man sitter inne med en kopp varm choklad i händerna, har på sig varma raggsockar och kanske en filt virad runt sig, man är med goda vänner, man småäter pepparkakor, och belysningen är sådär underbart julig, ljusstakar, en julgran, levande ljus på bord och hyllor. Bättre finns nog inte.

Igår var jag på möte också, det gick väldigt bra och vi har många bra idéer, nu gäller det bara att sätta det i verket. 
Det här blir nog bra.

Fotade ju Dennis i helgen, här får ni lite bilder
Kolla hans blogg med, www.dennism.se
















Han är en riktig pudding den där Dennis

Kommentarer
Postat av: nettan

åh, jag störtgillar den första bilden! resten också för den delen, men den första är nog min favorit iallafall.

2008-10-30 @ 15:32:47
URL: http://thehymnforthecigarettes.blogspot.com
Postat av: nettan

ljusfläcken stör inte mig iallafall, jag tycker snarare att den tillför något till bilden, på ett bra sätt :)

2008-10-30 @ 16:57:00
URL: http://thehymnforthecigarettes.blogspot.com
Postat av: Sofia

Jätte fina bilder!



Jag vill gärna fotas snart igen haha

2008-11-03 @ 12:56:57
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: Jakob, Fotoblogg

Svar: Jag håller med dig, tillbaka med Loulou tack! :)



Bilder du tagit är riktigt grymma på Dennis, du har otrolig talang, ser fram emot att se mer utav dina bilder.



Får man fråga lite om utrustning, vad som finns i kameraväskan så att säga? :)

2008-11-08 @ 00:53:20
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0