I goda vänners lag

Haha igår var allas våran favorit Niklas här, haha han är för rolig^^ Och hans farbror med, han berättade lite roliga historier om den karln :P 
Jag och Niklas skrev på msn senare med min vän Mario från Rumäninen, fast nu är han i Tyskland, jag sa till Niklas att Mario är väldigt retsam och elak av sig så Niklas skrev till honom en stund men som vanligt typ, sen frågade Mario om cam så tyckte jag att Niklas kunde ha kvar datorn så att Mario skulle bli chockad men sen blev han för feg så han gav datorn till mig:P Sen fick Niklas bevis på att Mario är en riktig elak j'vel. Han sjunker för lågt ibland vilket inte alla uppskattar, så nu straffas han genom att jag blockat honom nu och en vecka frammåt! Jag tror Mario är lite kär i mig nämligen, så därför blire straff, haha!
Igår innan Niklas kom så pratade jag med Oscar om Vogg, jag har ju lite ideér där men fick väl inte lagt upp det så bra genom telefon, så det ska bli möte, fan vad jag hatar möte. Blir så nervös och stressad och så funkar ingenting, eller så har den dåliga trenden vänt och jag fixar det galant? Ovissheten gör mig galen och väldigt försiktig.

Ikväll blir det en kväll med en gammal barndomsvän till mig, blir nog mycke skratt som vanligt, hon är för go Carolin! :D
Blir väl lite utgång också, haha i stora Trollhättan ^^
Imorgon ska jag också ut, fast då i kära Göteborg, två utekvällar i rad, ja när ska man orka det om inte nu?
På onsdag ska jag träffa underbaraste Sandra också, blir kolla på film och dricka massa te och mys:)

Kommentarer
Postat av: moster

Hejsan :)

Vilka roliga dagar för dig, låter ju toppenkul!

Här e allt som vanligt, läser min braiga deckare, varit på torget & shoppat, bl a på Hemtex, nytt te(det andra tog slut när jag hade ont i halsen "ynk").

Ska ev till Denis i morgon o kolla hans lilla vovve, ha det bäst.

Moster

2008-10-11 @ 17:51:31
Postat av: Jim

Sv; hihi jag dansar jätte fult. :D

2008-10-12 @ 23:53:29
URL: http://pinkpoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0