Leva livet i en 3a

Åh imorgon ska jag passa min söta mosters hund och katt tills på söndag, vet inte om jag har internet där så kanske inte blir något bloggande för min del. Jag fruktar färden dit, förra gången jag åkte dit ville gps'en att jag skulle köre genom en ladugård, ändå är det såndär bäst i test gps! Jävla skit, man kan aldrig lita på dom! Haha herregud så jag svärde när jag åkte på den lilla grusvägen som gps'en sa att jag skulle köra. Kollade Eniro nu för säkerhetsskull och såg att jag var ju helt fel förra gången. Om det händer igen så tänker jag trampa sönder den! För lite hjälp måste jag ha, om inte annat är det massa fartkameror som jag inte vill åka för fort förbi ^^,

På lördagen ska jag ju fota Dennis, kommer bli hur kul som helst! Vädret skulle ju inte vara så roligt men då får vi fixa till det inomhus :) Imorgon på kvällen så tänkte jag käka revbensspjäll och mysa till det, kanske ta ett glas vitt och titta på bra filmer. Undra om Dennis kanske vill gå ut? Vi får se vad som händer, rapport får ni på söndag kväll eller måndag :)


Ta hand om er! <3

Kommentarer
Postat av: Jim

Haha, men jag har nyss fått plättar. :D

2008-10-23 @ 22:00:35
URL: http://pinkpoo.blogg.se/
Postat av: Jim

sv; bara komma och äta. :)

2008-10-23 @ 22:02:35
URL: http://pinkpoo.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv: hihi okej! Väldigt fina bilder tar du också! :)

2008-10-26 @ 21:59:07
URL: http://mmmaols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0