Olyckan

Igår spillde jag sås på mina vita chinos, jag trodde att de sett världen för sista gången men så hade vi Vanish hemma som mamma sa till  mig att spruta på, så jag gick till tvättrummet och hade fortfarande på mig byxorna för att kunna se vart jag sprutar. Jag märker att det går genom byxorna så tar av mig dom snabbt och sen när jag tar flaskan för att spruta på mer ser jag att det var kalkrengöring jag sprutat på mina byxor! Jag skriker till och ropar på mamma, hon var seg och sa sen att jag skulle tvätta dom ändå med en skopa Vanish i tvättmaskinen, så det gjorde jag och idag såg jag, dom är fläckfria!:D Jag hade tagit Cillit Bang på mina byxor, haha! Den flaskan är lila men jag tänkte inte så mycke på det, den sprutade ju rosa precis som Vanish gör i sin reklam! När jag väntade på mina byxor i tvätten sved det på mitt knä med, uscha. Men mitt knä är kvar det med! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh det var tur! :)

2008-10-16 @ 11:46:19
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0