S-U-S-H-I

Åh hej bloogen! Idag har varit en väldigt kul dag, på många sätt!
Träffat en internetvän för första gången, hur rar kille som helst! Och sen var det så att det var jag som stog framför kameran idag! Min vän Martin är fotograf och har plåtat många band men ville testa på något nytt, och då ställde jag givetvis upp! Har tyvärr inte fått bilder än från plåtningen och kommer nog dröja några dagar, det är mycke retuschering och sen var han egentligen i Gbg för att fota band och vi träffades bara för att fota på skoj. Mycke smink och knasiga poser, ja, då blir det inget annat än bra! :D
Sedan så vart vi väldigt hungriga, våran gemensamma vän Sandra som vi var hos föreslog sushi, jag som aldrig ätit sushi! Men det gjorde jag idag, jag kan inte riktigt komma med ett utlåtande om det var gott eller inte, fisken smakade inte så mycke, men det gjorde wasabin! Haha! Ne jag får testa en gång till, kan inte riktigt säga om det var gott eller inte ännu.

Nu ska jag fortsätta sticka och kolla på vänner. 
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har fått höra att man måste äta sushi tre ggr innan man vet om det är äckligt eller gott :)

2008-10-21 @ 11:22:42
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: erika

sv: ja visst har han!

tackar tackar vad kul att höra :)

detsamma!

2008-10-21 @ 17:00:32
URL: http://deardaisy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; ahhw tack gumman! <3

2008-10-21 @ 21:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0