Tystnad i all ära, men hög musik är ändå bättre

Åhojoj, helgen, ja, den var väl.. eh. kul :P Nämen borta bra men hemma är verkligen bäst, blev väl inte riktigt som jag tänkt mig, men det är alltid bra att ha lite kvalitets tid för sig själv. Denna veckan händer det mycke, pratade precis med Oscar och vi vill verkligen dra igång Vogg igen, nu har jag många ideér så nu är det bara att sätta igång!
Bloggar mer senare, eller imorgon. Håller på med bilderna på Dennis som jag fotade i Lördags, bra blev det! Bilder kommer sen när han godkänt dom :)


Huggies <3

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jag kunde inte sagt det bättre själv! Ser fram emot att se bilderna och träffar gärna dig snart igen, för en fika eller något... :)

2008-10-27 @ 23:01:01
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0