Help, I need somebody

Hej bloggilogg!
Igår var väl kul. Jag hade min lilla svarta på mig och livet var allmänt bra.
Jag blev inte för full och jag var heller inte för nykter, som vanligt då alltså! Vilket är bra :)
Har precis pratat med Dennis också, ska fota på lördag till hans blogg! 
www.DennisM.se
Den killen är väl för snygg! Kul kommer det bli vilket fall och han har många bra ideér, då kan det inte bli annat än bra!

Såg Help Beatles Movie idag, haha jag dog några gånger av skratt! Så konstig handling, ena stunden är dom i någon slags pyramid och sen är dom i alperna, sen bahamas, jadu. Haha!

Jag har kommit en bit med min halsduk nu med so jag håller på och stickar, yey!:D

I mitt rum har jag en bit med snetak, min garderob har blivit för liten så tänkte göra en garderob där snetaket är, är ändå aldrig där och "går runt" så. Mitt huvud spricker snart av ideér jag har om hur man kan göra, ska bara se till att skrammla ihop pengar så jag kan genomföra mitt lilla projekt också, men det ska nog inte kosta så mycke, jag har tänkt ekonomiskt!


Här har ni ett av mammas gamla örhängen också! :P



Kommentarer
Postat av: Sofia

Snygga örhängen :D



Jag har min garderob under mitt snetak, oj kom på att du har sett det haha

2008-10-19 @ 20:52:09
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0