I will follow you into the dark

Herregud, sitter här med datorn och lite tända ljus, lyssnar på Jens Lekman och stickar min jäkla halsduk när det helt plötsligt kommer världens hellregn! Har aldrig varit med om liknande, det var som en kanonkula kom med regn och blåst, jag trodde allvarligt att detta var jordens undergång! Och jag har varit med om en del när det gäller extremt väder men detta tar priset. Men efter någon minut lugnande det ner sig, men då lyser hela jävla himlen upp och jag skiter ju nästan ner mig så rädd jag blev, fort drar jag ur sladden till datorn och darrar när jag hör det höga mullret från åskan. Jag kan verkligen inte hjälpa att jag är så rädd för åskan, det är ju inte så att jag springer iväg och gömmer mig, men vill inte springa ut på ett fält för att beskåda bilxtarna närmare heller. Pratade med min vän Jim på msn och han lugnade mig lite iallafall. :)
Kolla in hans fina blogg när du ändå är i farten! www.pinkpoo.blogg.se


Angående rubriken så är det en låt med Death Cab For Cutie
Jag grinar varje gång jag hör den, tänker på pappa såklart




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0