.

Hipp hurra det är fredag idag! Typ så glad är jag. När jag var som mest pank kommer min ängel till mormor och ger mig en ganska försenad studentpresent, egentligen skulle vi lägga ihop för en klocka jag tittat på länge men det blev änna aldrig av så, men nu så fick jag pengar iallafall och nu känner jag mig mer rörlig :)  Och på lördag så ska vi ut också, inte varit ute på evigheter känns det som. Haket blir det iallafall, aldrig varit där innan men tydligen bra indie musik och härligt folk så vi kör på det!

Var ju i stan igår, fick äntligen köpt mig en ny väska, den andra vart så sliten, sen fick jag äntligen köpt ett par SNYGGA svarta chinos, men ah, näe det blir bra! Sen köpte jag en fin rosa lång t-shirt typ, med såndära knapp på armarna, en fin halsduk fick jag också köpt :)

          

Kommentarer
Postat av: moster

Hejsan där.

Mormor & morfar tyckte du var såååååååååååå fin i håret.

Vad härligt med lite röj i helgen för dig, spana på nu :).

Kram Moster

2008-10-03 @ 16:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0