Vilsen whiskey och lite gammelfransk

Idag pratade jag ingående om Whiskey med min kära vän Niklas, han var väldigt trött och jag fick veta att han varit ute i 6 timmar då han sprang vilse på joggingturen, 6 TIMMAR! Hahaha jag höll på att dö av skratt! Jag vet att Niklas har VÄLDIGT dåligt lokalsinne, som en gång har jag fått höra att han var med en kompis på Avenyn och visste inte alls vart han var! Det var ett mirakel att han hittade hem i bostadsområdet han bodde i förut, det var nästan så att jag som har väldigt bra lokalsinne inte hittade. Nu sitter jag i min lilla 90säng och lyssnar på Kristian Anttila samtidigt som jag äter Marabou Schweizernöt, jag längtar till den 8 november då han spelar på Fängelset! Åh då hoppas jag att jag och Bella står längst fram igen och dansar järnet!

Kollade runt på youtube förut. Tycker dom gamla franska låtarna är så mysiga! 
Blir så glad av dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0