0127

Jag är trött, och jag är inte arg längre, jag har försökt sova i över en timma och jag har väl somnat men vaknat igen, brukar inte ha svårt att sova, men ibland vill det sig inte bara. Jag somnade till Scrubs förut, har vaknat och hört att det är scener jag inte känner igen, så efter somnat och vaknat så typ kanske 5 - 10 ggr la jag ner skärmen på datorn, då började det, lyssna spänt efter ljud och jag hör någon av hundarna hoppa ner från mammas säng, ändå fick jag hjärtrusning, sen hörde jag något annat, hjärtrusning, sen tänkte jag på min stress, hjärtrusning, loggade in på msn och pratade med niklas, kom på att jag kanske inte kunde slappna av för jag druckit te ganska sent så jag gick på toa, väl på toa tänkte jag på i vintras och våras då jag inte kunde sova och trodde jag skulle dö, det var då min panikångest var soom värst, jag orkar inte med att min sömn ska påverkas nu när det ändå går så bra med stressen, visst jag fick ett återfall i söndags men det betyder inte att jag inte gjort framsteg. Imorgon ska jag träffa Sandra också, en tjej jag pratat mycke med via bilddagboken, kanske är lite nervös för det? Jag vet innan jobb på ålderdomshemmet har jag bara vridit och vänt mig i sängen, antagligen av lite nervösitet. Fick lite Aha-upplevelse där, så då är det Sandra som spökar i kroppen på mig, lite konstigt ändå, eller? 


En bild får jag väl lägga upp i nattens vaka också.
I måndags tvättade jag nämligen 3 tvättar! Arbetslös hemmafru kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0