Allways A Bad Hairday

Ska jag klippa mig korthårig, ska jag inte klippa mig korthårig? Klippa mig ska jag iallafall, kanske den vanliga pagen igen, eller, det snygga korta. Jag har lite beslutångest.

Nu har jag fått ganska långt hår, det är inte längre någon page, jag har sådär klippt på sidan och min långa snedlugg.



Sedan har jag en jättedum virvel i min lugg också, så jag kan inte ha håret hur som helst, så om jag skulle klippa luggen kort så står den rakt upp:P så halvlång lugg får det allt bli.

Här kommer korta frisyrer JAG tycker är ganska snygga, frågan är om jag skulle passa i det, vad tror ni?

1

>
2

>
3

>
4

>
5

>
6




Eller ska jag ha det gamla vanliga pagen?

 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Kieras frisyr är grymt snygg! men om du skulle passa i den vet jag inte... ta med bild och fråga din frisör =)

2008-09-22 @ 21:46:15
URL: http://lollois.blogg.se/
Postat av: moster

Go morgon :).

Gud vilka snygga frisyrer, jag blev jättesugen på att klippa mig kort igen, men det e ju mer jobb med det så jag får väl behålla mitt halvlånga hår.

Du skulle vara supersnygg i kort frilla bara du inte ångrar dig.

Kram Moster

2008-09-23 @ 07:41:21
Postat av: Sofia

Kieras är ruggigt snygg!

2008-09-23 @ 12:45:01
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vem är kiera? :P Jag skrev nummer för att jag skulle förstå men ingen skriver nummer^^

2008-09-23 @ 20:49:48
URL: http://ceciliaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0