B e ö v l g

Okej, jag lever fortfarande! Haha, vaknade vid 12 idag, måste verkligen försöka ändra min dygnsrytm, för dagarna existerar knappt längre, man går fram och tillbaks i huset och sen är det natt igen. Jag gillade den tiden när jag somnade vid halv 11, det var alldeles lagom. När jag vaknade idag fick jag en kent knäpp jag inte haft på länge, lyssnade på min favorit Max 500. Det är så bra och jag förstår inte varför jag inte har den på mibn lilla Ipod? Så nu laddar jag ner den, men det går segt, ville ta allt i en smäll och ladda ner alla godingar som Musik Non Stop, Pärlor, Dom Andra och FF. Härligt härligt :) Oscar ringde och frågade om jag ville in till stan och ta en fika och tjöta lite, känns som en ganska meningslös dag så jag sa nej för att befria honom från min bitterhet. Jorden står liksom still, inget händer idag. Imorgon fyller jag år också, inget märkvärdigt men Josefin kommer hit och vi ska kolla på massa Sex And The City och tjöta :) Och på fredag smäller det! Försöker få tag på någon med högtalare som inte behöver vägguttag, men det verkar vara svårt :/ Har någon på Facebook som kanske har, vi hoppas på det :)

Får se vad jag hittar på nu, kanske ta en promenad i regnet? Näe det känner jag inte för, kanske jogga, kanske ta mina lila hantlar och träna axlarna lite? Vi får se, känner mig bedrövlig nu, kanske kan ta och fixa mina naglar så dom blir sådär riktigt fina. Om jag inte hittar på något kommer väl jag tillbaka hit och skriver ner mer bedrövligheter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0