Bylund, Lindqvist, Törnblom

Idag har jag varit på Bokmässan, det blev snabba ryck då vi skulle ha en intervju med Peter Stormare kl 15 och en kvart frammåt, stressade i 20 minuter och åkte lite lite för fort in mot stan i min lilla clio räserbil. Sen ringer den pressansvariga och säger att det blivit fel med tiden, att han hinner inte för att han skulle till någon inspelning. Jahopp, men det var nära :P
När vi mötte Mikael satt han i en ring med Jan bylund och någon annan kille och pratade goda nyheter. Tidningen jag fotade idag heter Tillit, det är en nyhetstidning som bara innehåller goda nyheter, den är mycke till för barn fattade jag det som. Efter de pratat en stund skulle de dansa i en ring, haha! Det var jätte fint:) 
När vi avslutat det samtalet kom en mycket stilig herre, nämligen Herman Lindqvist. Det var något speciellt med honom, hans energier var väldigt lugnande, han kändes väldigt världsvan, vilket han också är! När han tittade mig i ögonen märkte man att han la märke till mig, man var inte osynlig på det sättet som andra kan få en att känna.
Efter Herman så skulle vi gå ut för att få lite luft, i snurrdörrarna så såg jag Mia Törnblom, jag tänkte att jag måste fråga om jag får ta en bild på henne, samtidigt berömma henne för hennes böcker som jag läst. Hon tackade så mycket och bliev väldigt glad, sen tyckte Mikael att vi skulle intervjua henne med och så blev det. 
Tre kändisintervjuer på 1 timma, det är väl inte så dåligt?

Här kommer blider :)

















Kommentarer
Postat av: nettan

åh, bokmässan! jag älskar bokmässan. om jag hade råd att åka upp till göteborg nu skulle jag göra det bara för bokmässans skull. haha :)

2008-09-26 @ 14:25:46
URL: http://thehymnforthecigarettes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0