Lite uppdatering

Ja, i helgen har hänt en del, jag var på fest i Mölnlycke, det var kul halvvägs in på festen, sen kom all dramatik, ja, triangeldramer och annat. Inte kul alltså. Sen var inget sig riktigt likt, men nu är allt löst vad jag fått veta :) Igår ringde jag till ålderdomshemmet jag jobbat på förra sommaren, hösten och vintern, frågade om de hade lite jobb men just nu hade det inte det tyvärr. Men i helgen ska jag vara barnvakt! Blev jätteglad när grannen frågade:) Då är det tre små busar jag ska passa medans föräldrarna är på kräftskiva, så det blir väl lite lagomt sådär. :)  Nu känner jag också att jag behöver städa mitt rum, så det blir väl dagens syssla. Lägger nog in lite bilder sen också på allt som jag fotat det senaste :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Wiiee bilder!;P

2008-09-02 @ 14:16:18
URL: http://flisanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0