Tricky Situation

Usch, har öppet fönstret och det kraffsar och låter ute på den lilla vägen utanför. Ah nu försvann det, kanske har uteliggare på vår gata? Idag har jag iallafall äntligen träffat Sandra, vilken trevlig tjej! Hur go och skön som helst, henne hoppas jag se mer av :)  Sen inträffade en liten grej, hade tydligen bara 7.- på kontot när jag tidigare idag varit på banken och fört över 2000.-, hade handlat för max 500.- och jag hade inga kontanter, min bil var parkerad på femman och jag kunde inte betala min parkering, så fast var jag i stan, utan pengar, dåligt batteri på mobilen. Imorgon ska jag till banken och "skälla" ut gubben som tog ut och in pengarna på samma konto, så de överfördes ingenstans, vilket resulterade i jäkla ståhej för mig idag.

Snart är det lördag och då ska jag vara barnvakt! :D Kollade på platsbanken igår också, på Au-pair jobb i USA, New York. Herregud vad folk är rika, många av de som söker är jurister eller journalister och bor vid Central Park och herregud vad jag vill. Tänk, du får 1200svenska kronor i veckan, mat och rum behöver du inte betala, sen kanske schampoo och typ andra nödvändigheter får man väl själv betala men sen är resten fickpengar, tänk jobba med barn sådär, tala ett annat språk och upptäcka massa ny kultur. Jag ska bara skaffa mig mer skinn på näsan så tänkar jag nog åka iväg sen! Jag blir riktigt taggad och det hade varit riktigt häftigt. Ja herregud..

Kommentarer
Postat av: Felicia

Shit vad coolt! Hade jag med velat göra fast jag har inte heller så mkt skinn på näsan till det..;)

2008-09-04 @ 12:32:51
URL: http://flisanj.blogg.se/
Postat av: Lollo

bara du kommer iväg så tror jag att det kommer passa dig perfekt!

2008-09-04 @ 14:26:24
URL: http://lollois.blogg.se/
Postat av: Camilla (MYRRAH)

Tack !

2008-09-04 @ 18:39:52
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: Camilla (MYRRAH)

ja man lär sig med tiden är verkligen s eller gör man det? För jag är också så med fika och liknande sen när man vill ha typ en klubba så är dom snabba " får jag tillbaka det i morgon då" haha

2008-09-04 @ 19:09:09
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0