Chanel

God kväll bloggen!
Idag, ja det har inte hänt mycket. Igår var jag ju så uttråkad, kände mig nästan lite deppig, så bjöd Niklas över mig på film så det kändes bättre:) Det äckliga är att det spökar i hans lägenhet, sov över där, när jag låg på soffan och inte kunde sova, jag vred och vände på mig och somnade tillslut, sen vaknade jag av att det knakade i huset, usch. Jag ropde på Niklas en gång men han svarade inte, ropade en gång till och då svarade han, Niklas sa att det är ett gammalt hus och det kan knarrar ibland. Jag konfronterade honom med att han sagt innan att han berättat om att han sett saker, då får jag till svar "Jamen de spökar i alla hus Cicci.." Såndär jäkla noschigt, där ligger jag i soffan, livrädd, vågar inte äns öppna ögonen för rädslan av att se något slags spöke eller flygade stolar eller vad som. Det hela slutade med att jag fick sova i gästsängen i hans mammas rum, då var klockan halv 4 på morgonen.

Idag var jag ute och joggade, nyttig som jag är och framförallt tänker på mitt blodtryck. Igår var jag också ute och joggade, men då väldigt lätt, jag joggade nästan hela rundan idag *stolt* det är en lång backe på en bit av rundan där jag brukar gå upp, det är många höga träd och så är det en hage med kossor på ena sidan, där gick jag iallafall, tänkte att nu tar vi det lugnt, så jag orkar, man orkar med allt bara man tar det i sitt egna tempo. Jag tänkte på hur skönt och rensade det är för hjärnan att gå sakta i sin egen takt och andas frisk skogluft, det är verkligen som en liten terapi. Sen när jag kommit upp för backen började jag jogga med lite längre kliv och lugnare tempo, skönt! Tänka bara på andningen och känna den lungande vinden.

Nu brinner det i knutarna, för första gången är jag med och lägger bud på tradera, har fått span på ett par Chanel örhängen som jag vill ha, tjejen som äger dom bor inte långt från mig heller så det passar perfekt att jag åker och hämtar dom då jag inte förstår någonting om betalning på internet. Men nu, nu är det någon jäkel som försöker bjuda över mig! Grr. 40 minuter kvar av budgivningen så jag hoppas hon ger sig. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0