KristianA

Nu är jag SÅÅ glad! Var ju i Trollhättan med vän Bella och såg Kristian Anttila, det var hur bra som helst! Stog längst fram i mitten och allt var bara så bra så bra. Efteråt så pratade vi lite och jag ville ha en plansch signerad, han kom ihåg vad jag hette!:P Har mailat med honom på myspace och skrivit lite på msn, skulle fota en gång på Sticky men så hade jag inte åldern inne så han skrev upp mig på fotogästlistan men så ställde mitt sällskap in i sista sekund och då vägrade mamma släppa iväg mig. Suck! Haha! Såg honom förra året på Liseberg vilket var den mest tråkigaste spelningen jag någonsin varit på, alla var tvungna att sitta på bänkar, iaf så fotade jag då och skickade bilderna till deras myspace. Blir samma denna gången om det blev några bra dvs. Nu ska jag sova iallafall, så blir till att redigera bilderna imorgon.

Fast imorgon, eller idag blir det, så ska jag till världskulturmuseet och fota, det ska vara någon fredsdag med fokus på stresshantering fattar jag det som. Så jag ska dokumentera där med min kamera och så. Ska bli spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0