Sjuk och sjukare

Skulle vart barnvakt idag någon timma bara, men oh, jag håller på att bli sjuk tror jag. Dunkar i huvudet och ögonen svider, har druckit två koppar te med honung med euqalyptus(stavning?) i. Det känns bättre då, strepsil i munnen och bra musik och prata med en kille från Rumänien på msn, öva på engelskan det är bra:) Haha han är så rolig, har berättat om min stress och sånt, så säger han att jag ska räkna för att leda bort stressen, typ 
1 choklad 
2 choklad
3 choklad
 
Haha, jag fick mig ett gott skratt iallafall.

Imorgon ska jag åka iväg till ica och köpa glass, nötter, frysta hallon och annat gott så ska jag gotta mig framför tvn och bara mysa, det är det man blir sjuk för, att mysa i en soffa och tycka synd om sig själv medans man äter massa gott. :D

Kommer ni ihåg hysterin som gick runt McFly? Nu har dom kommit ut med mera, jag gillar den där "Lies" Jäkla power i den! Haha:)

Dethär med jobb, jadu, det rullar in, de har ringt varje dag nu, men jag mår ju inte helt bra så. Men jag funderar, jag kanske borde satsa på någon designutbildning? Kläder eller hem det vet jag inte, foto är ju en stor del av mitt liv trots jag inte haft kameran framme på några dagar, det har bara helt enkelt inte blivit av. Vet ju när jag var liten att jag satt och målade kläder och sånt, det är kul med design.

Men nu har jag ingen ork, har bilder att redigera men jag är trötter. Ska sy till några kläder också men det har inte heller blivit av. pust.. 
Men imorgon är en ny dag



Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kan få bli min personliga designer :D



Fin brygga vid en sjö, hum... hulta? vad betyder fina kläder för dig ^^

krya på dig sötnos <3

2008-09-16 @ 22:13:33
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0