Jag vet att du tvivlar, på din verklighet, efter all förlorad identitet

Fan. usch, fy och blä.

Jag funderar på att sätta lösenord på min lilla blogg, om det nu äns går?
Jag vet att det inte är så många som kollar min blogg men ändå, skulle vilja ha den lite mer som en dagbok och kunna skriva om min panikångest och sorg efter pappa. Känns ju inte så kul om vem som helst kan läsa hur jävla pissigt dåligt jag mår just nu.








Jag vill bara bort från min gråa vardag.


Ingenting kan smälta frosten på min kind, mer än dina ord att du är min.

Kommentarer
Postat av: moster

hejsan gumman

en liten hälsning från ett disigt falköping, bamsekramen till dig från moster

2009-02-22 @ 10:12:48
Postat av: m a r i c e l | f o t o

Hej, äälskar dina bilder. Vad fotar du med? Kamerahus, objektiv?



Måste säga att jag håller med dig om det att skaffa lösenord på bloggen. Ibland är det skönt att få skriva av sig samtidigt som man inte vill att hela världen kan få ta del av det.



Ha en grym dag!

2009-04-22 @ 12:12:54
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0