Renoveringen.

Ja, jag har ju haft lite upehåll med bloggen. Men *TADA!* nu är jag är igen!
I en vecka har jag slitit och slitit. Jag har arbetat röven av mig - för att få ett vackert och lugnt rum.
Har jag fått det då? Ja det får ni avgöra själva.

Först kommer före bilder och undertiden bilder. Sedan kommer slutresultatet! :) Håll till godo.















Ja jag tog ju inga dunderbilder under själv renoveringen men nu, håll i er, här kommer slutresultatet!








Jag är NÖJD! Nu kan jag chilla. Fast garderoben är ju inte utrensad efter mamma, men det får jag göra nästa vecka, nu ska jag fan äta choklad och göda mig själv. För det är jag värd! 

Kommentarer
Postat av: moster

Hejsan lilla Gullungen.

Men jösses så snyggt det blev, du e ju helt fantastisk, kreativ & estetisk.

Jag ringde & röstade på C af Ugglas, vilken inlevelse :)

Kram & ha det bäst

2009-02-07 @ 21:16:52
Postat av: Cecilia

Nej men moster! Du kan ju inte rösta på henne! Ville ju att Marie skulle gå vidare, vilken pingla! Haha:D

2009-02-08 @ 00:07:14
URL: http://ceciliaphoto.blogg.se/
Postat av: moster

Godagens lilla sötnosen.

Hoppas allt e väl med dig.Här e allt bara fint, ska ha Semsa på fika så jag tänkte bjuda på äggmacka & kaviar, de puttrar så fint på spisen.

Här har det snöat idag, allt e vitt & vackert.

Ha en toppen dag, Moster

2009-02-11 @ 13:52:33
Postat av: Sofia

Jösses vad du hsr kämpat! måste vara stolt över dig :)

2009-02-12 @ 12:24:17
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: Karin

Vilken total renovering, mycket imponerad! :)

2009-02-25 @ 13:46:44
URL: http://textilkulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0