The final touch

Nu har jag fixat garderoben med. Såhär såg de ut när jag rensade ut allt





Så jag har målat om hyllplanen i garderoben och gjort storstädning. Mamma får ha lite grejer i garderoben men absolut inte så mycke gamla kläder som hon inte använder! 









Elvis sjunger på min LPspelare. Han är bäst helt enkelt.
Snyggast också.



Jag hittade några fina grejer i garderoben efter mamma som jag kan ha:)
Som den vita skjortan på bilden över, fast man ser inte så mycke av skjortan, men ja.

Hittade en snygg kepz med, fast den kommer jag nog inte använda^^
Kanske när man går på festival isåfall. Haha!


En söt byxklänning som jag sytt om. Gjorde den lite tightare i midjan och så det blev en klänning. Håller på att göra större urringning med, oj det lät nästan lite slampigt. Haha ja ta det som ni vill, det kommer bli snyggt iaf, bilder kommer senare på klänningen!



Mammas bröllopskavaj. Med axelpuffar och dubbelknäppning.




Nu ska jag sy lite till. Har mer kläder jag sytt om och sytt från scratch med!
Bilder kommer senare idag:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej & go afton.

Gud vad kul att du bloggar igen, roliga bilder & inlägg från dig.

klänningen blev inte alls slampig, fick en 50-tals känsla när jag såg den.

Stora kramen, Moster

2009-02-11 @ 20:14:38
Postat av: Cecilia

haha jag har inte sytt klart den än moster! Bilder kommer upp här när den är klar:)

2009-02-11 @ 20:51:39
URL: http://ceciliaphoto.blogg.se/
Postat av: Nilla

Hej.

Vill först börja med att säga att du har en jättefin blogg och att du är en helt fantastisk fotograf.



Nu till mitt lilla problem.

Såg att du hade varit inne på Designa din blogg för att få hjälp med MENYN som hamnat under alla inlägg. Jag har precis samma problem, men får aldrig någon hjälp av "han".

Ser att du har fått fixa det.

Kanske du då kan hjälpa mig med min.? :0)





Snälla hör av dig.

Tack.

2009-02-12 @ 21:05:57
URL: http://vochm.blogg.se/
Postat av: gabba gabba hey

cissi, du är min idol, dina bilder är snygga,din blogg är snygg,dina kläder är snyggA,du är snygg!

Postat av: gabba gabba hey

cissi, du är min idol, dina bilder är snygga,din blogg är snygg,dina kläder är snyggA,du är snygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0